نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
شبکه اجتماعی تردز، در واکنش به رشد سریع بلواسکای، در حال آزمایش ویژگی فید های سفارشی است. به گزارش تکناک، شرکت متا از آغاز آزمایش فید های سفارشی در تردز خبر داد. این ویژگی جدید به کاربران اجازه میدهد تا فیدهای خاصی را برای موضوعات و پروفایلهای دلخواهشان ایجاد کنند تا بتوانند بهراحتی جوامع و […]
شبکه اجتماعی تردز، در واکنش به رشد سریع بلواسکای، در حال آزمایش ویژگی فید های سفارشی است.
به گزارش تکناک، شرکت متا از آغاز آزمایش فید های سفارشی در تردز خبر داد. این ویژگی جدید به کاربران اجازه میدهد تا فیدهای خاصی را برای موضوعات و پروفایلهای دلخواهشان ایجاد کنند تا بتوانند بهراحتی جوامع و گفتوگوهایی را پیدا کنند که برایشان جالب است.
این اقدام پساز رشد سریع شبکه اجتماعی بلواسکای، رقیب X، صورت میگیرد. بلواسکای به کاربرانش امکان را میدهد تا الگوریتمها و فیدهای شخصی خود را بسازند، فهرستهای خاص ایجاد کنند، قوانین خود را برای مدیریت محتوا تنظیم و سایر ویژگیها را سفارشیسازی کنند.
به نقل از تککرانچ، روند افزایشی پذیرش بلواسکای پساز انتخابات ریاستجمهوری ایالات متحده سرعت بیشتری گرفته است. تغییرات سیاستهای شبکه اجتماعی X بهسمت راستگرایان و تبلیغات شدید ایلان ماسک برای حمایت از ترامپ باعث شد تا بسیاری از کاربران چپگرا بهسمت Bluesky مهاجرت کنند. این تغییرات منجر به آن شد که بلواسکای از اضافهشدن ۷۰۰ هزار نفر کاربر جدید در یک هفته، به ۱ میلیون ثبتنام جدید در تنها ۲۴ ساعت دست یابد.
با توجه به این روند، تردز قصد دارد به درخواستهای کاربران برای شخصیسازی بیشتر پاسخ دهد. جدیدترین ویژگی این پلتفرم امکان ایجاد فید های سفارشی را برای دنبالکردن موضوعات یا پروفایلهای خاص فراهم میکند. کاربران میتوانند بهجای استفاده از فید پیشفرض الگوریتمی For You، فیدهای دلخواهشان را بسازند.
برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید ابتدا موضوعی را جستوجو و سپس روی آن کلیک کنند تا جدیدترین پستها را مشاهده کنند. سپس با کلیک روی آیکون سهنقطه کنار عبارت جستوجو، گزینه «ایجاد فید جدید» را انتخاب کنند. همچنین، آنان میتوانند پروفایلهای خاصی را به فید خود اضافه کنند. برای این کار، کاربران باید به پروفایل مدنظرشان بروند و روی آیکون سهنقطه بالای عکس پروفایل آنها کلیک و سپس گزینه افزودن به فید را انتخاب کنند.
شایان ذکر است که درحالحاضر تمامی کاربران تردز به این ویژگی دسترسی ندارند. شرکت متا اعلام کرده است که این ویژگی هماکنون در مرحله آزمایش است. اگر کاربران در گروه آزمایشی قرار داشته باشند، میتوانند فید های سفارشی تردز را ازطریق صفحه اصلی با کشیدن صفحه به پایین مشاهده کنند. این کار فیدهای موجود مانند Following و For You را نمایش میدهد و به کاربران امکان میدهد تا بین فیدهای مختلف جابهجا شوند.
گرچه فیدهای سفارشی یکی از درخواستهای مهم کاربران تردز بوده است، این ویژگی هنوزهم در رابط کاربری پلتفرم بهطور نسبی مخفی است. بسیاری از کاربران پیشتر از اینکه فید For You در شب انتخابات ریاستجمهوری ۲۰۲۴ آمریکا محتوای قدیمی را نمایش میداد و اخبار بهروز را نداشت، ابراز نارضایتی کرده بودند. این امر نشاندهنده مشکلاتی است که کاربران برای کشف و جابهجایی بین فیدها در رابط کاربری فعلی تردز با آن مواجه هستند.
اینکه پذیرش فیدهای سفارشی در Threads بتواند بر سرعت جذب کاربران جدید به Bluesky تأثیر بگذارد یا خیر، هنوز مشخص نیست. درحالحاضر، تردز همچنان بزرگترین رقیب X به حساب میآید و با بیش از ۲۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه، موفق شده است رکورد ۱۵ میلیون ثبتنام جدید را در ماه نوامبر ثبت کند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
براساس اعلام سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA)، احتمال دارد اپل و گوگل بهدلیل تسلط بر مرورگر و سیستمعاملهای موبایلی با تحقیقات نظارتی مواجه شوند. این سازمان اظهار کرد که بازار مرورگرهای موبایل برای کسبوکارها و کاربرها در بریتانیا عملکرد مناسبی ندارد و قوانین جدید رقابتی دیجیتال که از سال آینده اجرایی میشوند، احتمالاً رفتار […]
یکی از قابلیتهای کارآمدی که بسیاری از اپراتورهای همراه در اختیار کاربران قرار میدهند، امکان دایورت کردن است. به این معنی که میتوانید به راحتی تماسهای ورودی را به خط دیگری انتقال دهید. این امکان برای خط همراه اول نیز فراهم شده است، اما بسیاری از کاربران با روش انجام این کار مشکل دارند یا […]
مرکز هوش مصنوعی و رباتیک در هنگ کنگ که توسط آکادمی علوم چین راهاندازی شده است، از تراشههای هوش مصنوعی هوآوی برای تقویت مدل «کرز کوپایلت»(Cares Copilot) خود استفاده میکند که برای کمک به روشهای جراحی طراحی شده است. به گزارش ایسنا، مرکز هوش مصنوعی و رباتیک(CAIR) که توسط آکادمی علوم چین(CAS) در هنگ کنگ […]
نشست خبری تپسی با عنوان «مروری بر عملکرد و رشد تپسی در سال ۱۴۰۳»، امروز ۴ آذر ماه، برگزار شد. در این نشست مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی، آمارهایی درباره عملکرد تپسی در سال ۱۴۰۳ ارائه کرده و از رشد قابل توجه این شرکت تا پایان آبان ماه امسال خبر داد: عملکرد ما در تپسی در […]