نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
[ad_1] شرکت کوکاکولا تبلیغات کریسمس امسال خود را با بهرهگیری از هوش مصنوعی ساخته است و آنقدر عجیب و غریب است که واکنش کاربران را در پی داشته است. به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعهای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکههای اجتماعی شده است. به […]
[ad_1]
شرکت کوکاکولا تبلیغات کریسمس امسال خود را با بهرهگیری از هوش مصنوعی ساخته است و آنقدر عجیب و غریب است که واکنش کاربران را در پی داشته است.
به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعهای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکههای اجتماعی شده است.
به نقل از فوربس، ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به آرامی راه خود را به حوزه تبلیغات باز کرده است و جدیدترین مدلهای هوش مصنوعی قادر به ایجاد کلیپهای کوتاه هستند.
ژوئن گذشته بود که یک شرکت تولید اسباب بازی یک تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرد که تصاویر عجیب و غریبی را نشان میداد و باعث واکنشهای شدید در رسانههای اجتماعی شد.
اکنون کوکاکولا سه تبلیغ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که واکنشهای مشابهی را برانگیخته است.
سه استودیوی هوش مصنوعی سکرت لول(Secret Level)، سیلورساید ایآی(Silverside AI) و وایلد کارد(Wild Card) برای ایجاد این تبلیغات از مدلهای هوش مصنوعی لئوناردو(Leonardo)، لوما(Luma)، رانوی(Runway) و مدل جدیدی به نام کلینگ(Kling) استفاده کردند.
جالب توجه است که این تبلیغات جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقاط ضعف و محدودیتهای فعلی مدلهای تولید ویدئو را نشان میدهد.
این ویدئوها شامل تصاویری از انسانهای خندان و در عین حال عجیب، حالات چهره وهم انگیز و حرکات غیر طبیعی است.
این تبلیغ نسبت به تبلیغ آن شرکت تولید اسباب بازی که گفته شد، محتاطتر و پیچیدهتر است و مونتاژ سریعی از کلیپهای بسیار کوتاه است که عمدتاً بر وسایل نقلیه و نماهای نزدیک از چهرههای خندان تمرکز دارد.
به طور خلاصه، این تبلیغ، فیلمی است که تولید آن برای هوش مصنوعی مولد چندان چالش برانگیز نیست.
کوکاکولا میگوید این آگهی تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع یک ادای احترام به تبلیغات نمادین کوکاکولا برای کریسمس سال ۱۹۹۵ به نام «تعطیلات در راه است» است.
در این آگهی کوتاه مانند آن تبلیغ دهه ۹۰، شاهد کامیونهای قرمز رنگی هستیم که با چراغهای کریسمس و تصویر بابانوئل تزیین شدهاند و چند نمای نزدیک از چهرههای خندان میبینیم که بطری کوکاکولا را در دست گرفتهاند.
از نکتههای عجیب این آگهی نیز میتوان به نکاتی همچون اینکه چهره بابانوئل هرگز روی صفحه ظاهر نمیشود و فقط دست تپل او که یک بطری کوکا را در دست گرفته است و چرخهای کامیون که بدون چرخیدن روی زمین میچرخند، اشاره کرد.
همین اشتباهات و سهلانگاریها موجب شده تا کاربران این آگهی را مسخره کنند.
بسیاری از کاربران و کارشناسان تحت تأثیر این تبلیغ قرار نگرفتهاند و بسیاری این فناوری را به عنوان تلاشی ضعیف برای ارزان کردن نیروی کار و نابودی برخی مشاغل تعبیر کردند.
انتهای پیام
[ad_2] Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، حلقههای عجیب سرشار از گرد و غبار در این عکس احتمالا پوستههای سهبعدی هستند، اما نحوه ایجاد آنها هنوز مشخص نشده است. به نقل از ناسا، مکان ایجاد حلقهها به خوبی شناخته شده است. آنها در یک منظومه ستارهای دوتایی در فاصله ۶۰۰۰ سال نوری به سمت صورت […]
[ad_1] تحلیلهای ژنتیکی هوش مصنوعی، عوامل ژنتیکی مؤثر در بیماری پارکینسون و داروهای قابل استفاده مجدد را برای درمان بیماری پارکینسون شناسایی میکنند. به گزارش ایسنا، پژوهشگران «مرکز ژنوم کلینیک کلیولند»(CCGC) با موفقیت از مدلهای ژنتیکی پیشرفته هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری پارکینسون استفاده کردند. آنها عوامل ژنتیکی مؤثر در پیشروی بیماری و داروهای مورد […]
[ad_1] تیم کوک، مدیرعامل اپل، در جریان جلسهی توجیهی مربوطبه گزارش مالی جدید این شرکت به مسیر پیش روی آیفون اشاره کرد. به روایت کوک، فضای زیادی برای ایجاد نوآوری وجود دارد. این گفته در حالی مطرح میشود که شایعهها دربارهی رونمایی آیفون ۱۷ ایر به اوج رسیدهاند. کوک معمولا در جلسههای مالی جزئیات دقیقی […]
[ad_1] طبق اطلاعات فاششده، گوشی گلکسی S25 اج سامسونگ احتمالاً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر مجهز به Gorilla Glass Victus 2 عرضه خواهد شد. به گزارش تکناک، گوشی گلکسی S25 اج در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ معرفی شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی پرچمدار باریک مشخص نیست؛ اما افشاگری جدید جزئیات مهمی […]