نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام بهزودی قابلیتی را ارائه خواهد داد که به کاربران اجازه میدهد تا الگوریتم توصیههای خود را ریست کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام اعلام کرده است که بهزودی قابلیت جدیدی را برای کاربران عرضه خواهد کرد که به آنها اجازه میدهد تا الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را بازنشانی کنند. این ویژگی که بهصورت آزمایشی ارائه […]
اینستاگرام بهزودی قابلیتی را ارائه خواهد داد که به کاربران اجازه میدهد تا الگوریتم توصیههای خود را ریست کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام اعلام کرده است که بهزودی قابلیت جدیدی را برای کاربران عرضه خواهد کرد که به آنها اجازه میدهد تا الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را بازنشانی کنند. این ویژگی که بهصورت آزمایشی ارائه شده، امکان بازنگری و شروع دوباره در فرایند پیشنهاد محتوا را فراهم میکند. با استفاده از این قابلیت، کاربران میتوانند الگوریتم برنامه را درباره علایق خود بازآموزی و محتوای نمایشدادهشده در صفحه اکسپلور، فید اصلی و بخش Reels را مجدداً شخصیسازی کنند.
به نقل از تککرانچ، این ابزار برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که احساس میکنند محتواهای پیشنهادی دیگر با علایق آنها همخوانی ندارد. بهعنوان مثال، ممکن است کاربری در گذشته به ویدئوهای آموزشی آشپزی علاقهمند بوده باشد؛ اما اکنون دیگر به این محتواها توجهی نکند. این در حالی است که همچنان این نوع ویدئوها بخش عمدهای از توصیههای او را تشکیل میدهند. قابلیت جدید این امکان را فراهم میکند تا چنین مشکلاتی برطرف شود.
ویژگی جدید الگوریتم اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیتی دارد که تیکتاک در سال گذشته معرفی کرد. در تیکتاک کاربران میتوانند فید For You خود را بازنشانی و از ابتدا فرایند پیشنهاد محتوا را آغاز کنند.
با بازنشانی توصیهها در اینستاگرام، الگوریتم برنامه بهمرور زمان و براساس تعاملات کاربر با پستها و حسابهای مختلف، مجدداً علایق او را شناسایی و محتواهای مناسب را پیشنهاد خواهد کرد. همچنین، کاربران میتوانند هنگام استفاده از این قابلیت، لیست دنبالشوندگان خود را بازبینی کنند و دیگر حسابهایی را دنبال نکنند که دیگر به محتوای آنها علاقهای ندارند.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده، درباره این قابلیت توضیحاتی ارائه داده است. وی گفت این ابزار برای استفاده مکرر طراحی نشده و تنها برای مواقعی مناسب است که کاربران به بازنگری کامل در تجربه خود نیاز دارند.
قابلیت جدید الگوریتم اینستاگرام به ابزارهایی اضافه میشود که پیشتر برای شخصیسازی محتوا در این شبکه اجتماعی ارائه شدهاند. درحالحاضر، کاربران میتوانند با انتخاب گزینههای «علاقهمندم» یا «علاقهمند نیستم» در پستها، ترجیحات خود را مشخص کنند. همچنین، ابزار «کلمات مخفی» به آنها اجازه میدهد تا محتوای شامل کلمات یا عبارات خاصی را پنهان کنند.
اینستاگرام اعلام کرده است که قابلیت مذکور بهزودی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. به گفته این شرکت، ابزار جدید برای مواقعی طراحی شده است که کاربران میخواهند تجربه کاربری خود را کاملاً از ابتدا شروع کنند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پاویون منطقه بینالمللی نوآوری ایران با حضور ۷ شرکت عضو این منطقه در هجدهمین نمایشگاه صنعت معدن آغاز به کار کرد. به گزارش ایسنا، هجدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت معدن از امروز ۳ آذر لغایت ۶ آذر در محل نمایشگاههای دائمی تهران برگزار میشود. پاویون منطقه بینالمللی نوآوری ایران (پارک فناوری پردیس) در سالن ۸ نمایشگاه پذیرای […]
مایکروسافت از ابزار جدید دستیار بازی با نام Microsoft Edge Game Assist رونمایی کرد که یک مرورگر داخلی برای نوار بازی (Game Bar) ویندوز ۱۱ است. به گزارش تکناک، این ابزار تجربهای متمرکز بر اساس نیازهای گیمرها ارائه میدهد و برای حل مشکلات متداول کاربران رایانههای شخصی طراحی شده است. مشکلاتی مانند نیاز به جابهجایی بین بازی […]
دانشمندان مغزهای کوچک انسان را در فضا پرورش دادهاند تا درباره درمانهای جدید آلزایمر، پارکینسون و آسیبهای نخاعی تحقیق کنند. به گزارش ایسنا، محیط کمگرانش «ایستگاه فضایی بینالمللی» پژوهشگران را قادر ساخت تا ارگانوئیدهای مغز را تنها در ۷۲ ساعت پرورش دهند. این فرآیند روی زمین ممکن است ماهها طول بکشد. به نقل از دیلیمیل، […]
گروهی از متخصصان هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند قدرتمندترین و جامعترین سیستم ارزیابی مدلهای زبان فارسی را توسعه دهند و به گفته آنها با این اقدام زیست بوم هوش مصنوعی کشور مجهز به یک سنجه دقیق و یکپارچه برای ارزیابی LLMهای فارسی شد. به گزارش ایسنا، دکتر سعیده ممتازی؛ عضو هیات علمی دانشکده […]