نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
شرکت Zoom در نظر دارد با تمرکز بر راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش وابستگی خود به خدمات ویدیویی، همچنان در کورس رقابت با گوگل و مایکروسافت باقی بماند. به گزارش تکناک، شرکت Zoom Communications به تازگی اعلام کرد که نام خود را از Zoom Video Communications Inc به Zoom Communications Inc تغییر داده […]
شرکت Zoom در نظر دارد با تمرکز بر راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش وابستگی خود به خدمات ویدیویی، همچنان در کورس رقابت با گوگل و مایکروسافت باقی بماند.
به گزارش تکناک، شرکت Zoom Communications به تازگی اعلام کرد که نام خود را از Zoom Video Communications Inc به Zoom Communications Inc تغییر داده است.
اریک یوان، مدیرعامل Zoom، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این شرکت اکنون خود را به عنوان یک «پلتفرم کاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتباط انسانی» معرفی میکند.
او تصریح کرد که هدف Zoom ارائه «راهکارهای مدرن برای کار ترکیبی» است. این تغییر، در مقایسه با موفقیت چشمگیر شرکت Zoom در سال ۲۰۲۰، رویکردی متفاوت به شمار میآید. چرا که در آن زمان خدمات Zoom Meetings مترادف با ویدیوکنفرانس شد و شرکتها برای دورکاری به آن وابسته شدند.
با بازگشت کارکنان به دفاتر و رقابت فشرده شرکتهایی مانند: Google، Microsoft و Slack، که خدمات ویدیو را به عنوان بخشی از مجموعه نرمافزارهای اداری خود ارائه میدهند، شرکت Zoom تصمیم گرفته است تا تمرکز خود را از ویدیو به ابزارهای جامعتر ارتباطی تغییر دهد.
تا پایان سال ۲۰۲۰، درآمد سالانه Zoom نسبت به سال گذشته چهار برابر شده بود.
با وجود این، در اوایل سال ۲۰۲۲ تحلیلگر Wedbush، دن آیوز، پیشبینی کرد که رشد شرکتهایی مانند Zoom و Peloton که از مزایای دورکاری بهرهمند شده بودند، به شدت کاهش خواهد یافت.
این پیشبینی طی ماهها و سالهای بعد برای هر دو شرکت به حقیقت پیوست.
شرکت Zoom در پاسخ به این چالشها، ابزارهای جدیدی را معرفی کرده است. از جمله این ابزارها میتوان به Zoom Team Chat و راهکار جامع Zoom Workplace اشاره کرد، که شامل برنامههای بهرهوری مشابه گوگل و مایکروسافت، یک سرویس ایمیل تجاری و ابزارهای دیگر است.
یوان طی مصاحبهای در برنامه Decoder تأکید کرد:
«امروزه افراد زمان زیادی را صرف تماسهای تلفنی، حضور در جلسات، ارسال و حذف ایمیلها و پاسخ به پیامهای متنی میکنند. ما به دنبال آن هستیم که با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای Zoom این فرایندها را به طور کامل خودکار کنیم.»
در ماه اکتبر، هوش مصنوعی Zoom 2.0 با ابزارهای جدیدی برای خلاصهسازی و کمک معرفی شد. یوان بیان کرد که این ابزار میتواند به یک «دوقلوی دیجیتال قابل تنظیم» تبدیل شود، که با بهرهگیری از دانش سازمانی کاربر، یک روز کاری کامل را تعطیل کند و امکان کار تنها چهار روز در هفته را فراهم سازد.
این تغییرات نشاندهنده تلاش شرکت Zoom برای انطباق با محیط کاری جدید و رقابت با شرکتهای بزرگتر و مجهزتر است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بنابر گزارش ورج، شرکت زوم که در دوران همهگیری بیماری کووید بهعنوان یک نامِ آشنا در زمینهی ویدیو کنفرانس شناخته میشد، اکنون بهدنبال تغییر مسیر در جهت تبدیلشدن به یک پلتفرم جامع کاری مبتنیبر هوش مصنوعی است. این شرکت با تغییر نام خود از Zoom Video Communications به Zoom Communications، از قصد خود برای تبدیلشدن […]
در حالی که خاموشی های خانگی برنامه ریزی شده چند روزی بود در سطح استان های مختلف در حال اجرا بود اما به یکباره اعلام شد این روند متوقف شده است. به گزارش تکناک، در این ارتباط مدیرعامل توانیز عنوان کرده است دلیل توقف این کار افزایش مخازن سوخت نیروگاهی بوده است. مدیرعامل شرکت مدیریت […]
تلسکوپ فضایی جیمز وب (JWST) با قدرت بینظیر خود، این بار به سراغ کهکشان (Messier 104 یا M104) رفته و تصویری خیرهکننده از آن تهیه کرده است. این تصویر جدید، درک ما از این کهکشان مارپیچی زیبا را به کلی دگرگون کرده است. به گزارش سرویس اخبار نجوم رسانه فناوری تکنا، با استفاده از ابزار […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، رویداد هفته ایران دیجیتال، ۶ و ۷ آذر ماه، توسط گروه علمی-تحلیلی طیف برگزار میشود. امروز در نخستین سمینار این رویداد با موضوع «ناترازی در کمین شبکه اینترنت» برگزار شد. تمرکز مباحث این نشست بر شبکه فیبر نوری FTTH و 5G بهعنوان فرصتی برای توسعه بود. ستار هاشمی، […]